İzleyiciler

Hürriyet Gündem

9 Haziran 2012 Cumartesi

miss gibi taze DIY procesi :)




 Malzemelerimiz: Kalın bir karton( ben ayakkabı kutusu kullandım, ideal bi kalınlık bence)
                           ip ( boynunuzun ölçüsünü almak için)
                           tabak (iple boynunuzun ölçüsünü aldıktan sonra, ipi ortadan ikiye katlayıp, o ölçüye uygun bir tabak kullanacaksınız, ya da okul yıllarında geometrisi iyi olan arkadaşlar beyin jimnastiği yapıp pergel yardımıyla da ölçü alabilir :))
                          metal renkte tel ( takı malzemeleri satan yerlerde bulabilirsiniz)
                          kurdela
                

 Kartona tabağın yarı çapı kadar ( kolyenin boyuna göre bu ölçüyü azaltıp çoğaltabilirsiniz) bir çizgi çiziyoruz, sonra çizginin biraz üstünden ( bu da istediğiniz kalınlığa bağlı) daha kısa olan bir çizgi daha..
 Köşeleri düz kalacak şekilde makasla kesiyoruz.
 Telle aralarında hiç boşluk kalmayacak şekilde sıkıca sarmaya başlıyoruz. Nerdeyse makaranın hepsi bitiyor.
 Böyle bir sonuç çıkıyor ortaya ( daha maharetli ellerde, daha titiz çalışılırsa çok daha düzgün olabilir tabi :)
 Arka tarafından, 10 cm lik tel parçası kalınca kurdelayı uçlarından üçgen şekilde katlayıp sarmaya başlıyoruz. Uçta kalan teli bir kaç telin arasından geçirince gayet sağlam oluyor aslında, ama ben kapanan klipsle daha da sağlamlaştırmayı düşünüyorum.
                                                                 Efendim işte sonuç :)

Özellikle basic V yaka tshirtlere bu tarz kolyeleri pek yakıştırıyorum. Deneyen eden olursa paylaşsın benimle, bir 'bugün ne giydim' postunda kombin halini göstermek üzere,
hepinize sevgiler öpücükler :)

Not: yukarıdaki ojenin konumuzla uzaktan yakından alakası yok :)

2 yorum:

  1. özellikle bannerinize bayıldım:)
    ama kolye de çok hoşş cin fikir:)

    YanıtlaSil