İzleyiciler

Hürriyet Gündem

17 Ağustos 2012 Cuma

happy weekendo!





Şeker Bayramı vesilesiyle şööyle bir Ege yapıp geliciğim üzerinize afiyet :) 
Ben yollara düşerken siz geçen gün Antalya'da neler bulmuşum, bulmaya nasıl gitmişim, giderken neler de yapmışım bi onlara bakın:))

Sevgiyle kalın, şimdiden mutlu huzurlu bayramlar!

 giderken bunu giydim

 
kahve bahane sohbet şahane olsun diye arkadaşımı beklerken bunu çektim. kendimce şu koca şehirde gökyüzü ne kadar görünüyor ki mesajı vermeye çalıştım.
 

 

sonra oturdum kahvemi içtim, yarısına gelmişken falım şekillenmişti bir de onu çektim.





    şöyyle bir dolanayım derken bu güzelliği çektim mutlu oldum. 
 üstüne bir de bu güzelliği alınca daha bi mutlu oldum.
 vee en mutlu oldum! :) bu şipşirin, harika, muhteşem, oha, aman tanrım, nayır nolamaz dedirten magnetleri her daim uğradığım, başını şişirdiğim İltem Sahaf'ta bulup aldım.

 kadın bedeninin eskiden beri nasıl da bir ticaret aracı olarak görüldüğünün farkına vardım.
 sonra bakıp bakıp güldüm:)

görüldüğü üzere şu dünyada mutlu olmayı tercih etmek için milyonlarca sebep var, mutlaka bir çıkış yolu var

diye sosyal mesajımı da verdim.

adios!

:))

2 yorum: