İzleyiciler

Hürriyet Gündem

27 Eylül 2012 Perşembe

pop art aşkına!




kaç gündür öyle mutluyum ki, amman nazar değmesin :) birşeyler yolunda gitmeye başladığında sanki o kötü zamanlar hiç yaşanmamış gibi aklıma gelmiyor benim, kötü anılara nankörlük ediyorum, ne güzel!

böyle çok iddialı cümlelerden sonra size mutluluk sebeplerimden birini göstericem şimdi:

Andy Warhol'un pop-art'ı sanat mı değil mi diye tartışılırmış ilk zamanlarında, tabi kimse bilmiyor dünyayı sallayacağını, bu oluşumun bir akım halini almasından korkuyorlarmıştır, nitekim öyle de oldu. 60'ların 60'lar olmasında katkısı oldu, taa bizlere kadar geldi çok şükür!

kıps: Andy Warhol müzesine de online bi bakış atın yani :) ahanda buradan

hops: bılagır burda konu atlıyor sanki :)
>
blog keşifleri benim için dünyadaki sayılı ciddi keşiflerden biridir, pek severim, hele de DIY ise, hele el emeği ise, hele de güpgüzelse!

işte onlardan biri, (tabi kendi ülkemde olması ayrı bi güzel) ''Butik-izm'' adlı bir blog, iki arkadaşlar sanırım, harika çantalar yapıyorlar. durur muyum, nasiplendim ben de bir tanesini, hem de en güzelini :)


bu da kombinim: 
merak edenlere: ayakkabı(espadril): Penti
pantolon: Zara
triko: Addax
çanta: çok sevgili Butik-izm !

şimdi gelelim asıl meseleye, Butik-izm 'in satış bloguna gitmek ve işlerini görmek için 
lütfen buraya tık tık öncelikle. ama ben çatlarım, giderken de azıcık göreyim işleri derseniz, sayfamda yayınlamaktan mutluluk duyduğum işlerinden bir kaçını da gösteriyorum hemen: 







Ellerinize, emeğinize sağlık kızlar!



2 yorum: