İzleyiciler

Hürriyet Gündem

16 Kasım 2012 Cuma

mezuniyete erken hazırlık!!







 Dönüp arkama bir baktım, koca bir 5 yıl geçivermiş...Bu cümleyi kurma zamanı geldi benim için de. Mezun oluyorum! Üstüne bir de şu ıvır zıvır işleri üstlendim, ohhh mis! Mezuniyet komitesi denen işin içindeyim ve başladım haldır haldır Ankara'da mekan aramaya. Diyeceksiniz ki Ankara'da mekandan bol ne var. Var olmasında da sınıf arkadaşlarınız binbir seçenekle gelince seçmek bakın nasıl da zorlaşıyor:



ayy kesinlikle balo olsun
ayy balo olsun ama öyle ağır havalı bir yer olmasın!
ayy havuz başı olursa daha rahat ederiz!
ama içen miçen sarhoş olup havuza düşerse!
ayy olmadı çocuk havuzu başı olsun (tabi ki uyduruyorum,ama iş bu noktaya da gelebilir :))
ya ben kırda bişeyler istiyoruumm!
amaaan ne balosu canım!
meyhaneye gidelim!
fasıl olsun!
dj olsun!
oryantal olsun!

ve liste uzaaar gider!

düşünün ortalama 150 kişiyi bile çoğunlukta memnun edecek bir organizasyonu bulmakta neler yaşadım, nasıl sorulara mağruz kaldım, ne acılar ne çileler :)

 Neyse efendim, türlü türlü yaptığım elemelerden sonra 11 e düşürdüm bakılacak mekanları. Çoğu otel, salon konsepti, ama içlerinde havuz başı olup açık mekanlar da var.

Çıkacak potensiyel gürültüyü düşününce geçici sağırlık yaşamamak için bana kalırsa açık mekan çok daha iyi, sesin dağılımı ve ortamın balo havasına göre daha rahat olması açısından. Bu sebeple öncelikle Risa Park'ı kısaca tanıtmakla başlıyorum işe:

Risa Park, Konya Yolu Mevlana Bulvarı'da. (şunu da belirteyim, bu tür işlerde gelin başı ve cafcaflı elbiseler içinde olanlar çoklukla olacağından kimse EGO'da ayakta tın tın sallanarak gelmeyeceğinden, herkesin rahatlıkla, gerekirse taksiyle ulaşabileceği bir yer olmasında fayda var, yoksa organizasyonu yapanın kulakları gece boyunca çınlar. Ha tabi yapabiliyorsanız merkezi bir kaç noktadan servis ayarlayın, mis gibi parfüm kokuları içinde mekana ulaşın :))

Risa Park'ın rahat bir atmosferi var, açık hava olması ise çok güzel, üstteki saydığım sebeplerden ötürü tabi ki :)

Not: Görüntüleri izinleri olmadan kullanmak istemiyorum, o yüzden verdiğim linklerden ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz.

Gelelim otellere:

Hilton:  HiltonSA, merkezi konumuyla düşünülebilecek yerlerden bir tanesi. Tahran cad. nde bulunuyor.

Ramada Hotel'in balo sayfasına buradan ulaşabilirsiniz.

Sheraton Hotel'in balo salonu, siyah, altın ve krem renkleriyle dekore edilmiş.. Buradan lütfen..

Moevenpick Hotel, Eskişehir Yolu'nda, Armada'nın hemen yanı başında, modern dekorasyonuyla geçtiğimiz Haziran ayında açıldı. Otelin Bern Balo Salonu bulunuyor. Ayrıntılı bilgi için  tık tık

JW Marriott da Moevenpick'e komşu, tam karşısında bulunuyor. Kapasite tablolarının da yer aldığı ayrıntılı sayfaya gitmek için buradan...

Rixos Hotel, Atatürk Bulvarı üzerinde bulunuyor. tık tık...

Divan Hotel'de Ankara'nın prestijli otellerinden biri. ilgili sayfaya gitmek için buraya...

Notte Hotel, Nero Balo Salonu ile etkinlikler için düşünebileceğiniz bir diğer mekan. tık tık...

Dedeman Hotel, Büklüm Sokak'ta. Otelin çok hoş bir havuzlu açık mekanı var. buradan lütfen...

Gelelim diğer iki alternatif mekana:

Shoppe Balo Salonu, Bahçeli'de yer alıyor, Buz Pisti'nin hemen bitişiğinde. tık tık...

Plaza Maydonose'da mezuniyet için bir diğer alternatif mekan. Sabah saatlerine kadar eğlence devam ediyor, ki bu da bir çok otelin 23.30 da kepenkleri kapatmasına kıyasla oldukça iyi :) Çetin Emeç Bulvarı üzerinde yer alıyor. buradan..

Ehh, umarım işinizi biraz olsun kolaylaştırmışımdır. Sizin de aklınızda bunlardan başka, bildiğiniz, duyduğunuz, gittiğiniz, gördüğünüz, sevdiğiniz mekanlar varsa bana bildirirseniz çok mutlu olurum :)

Bir sonraki postum mezuniyette ne giyelim ne süreyim ne takayım ile ilgili olacak. Burada hep es geçilen beylere de yer vericem tabi ki ;)

Hoşçakalın!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder