İzleyiciler

Hürriyet Gündem

1 Mayıs 2013 Çarşamba

karpuz-peynir-ekmek

Merhabalar :)

havaların aşırı ısınmasıyla bir uyuşukluk başladı bende, sadece güzel, serin bir yerde oturayım ve hiç bir şey yapmayayım istiyorum..






nadiren dışarıya çıkar oldum bu aralar, Antalya'ya gitmek dışında yolculuk yaptığım anlar bile kalmadı neredeyse. dün artık üzerimdeki bu mahmurluğu atmak için arkadaşlarla Gordion'a uğradık. Ve tuhaf bir şey geldi başıma: ben etrafta karpuz-meyve tabağı yapan bir yer var mı diye deli deli dolanıyordum (kaç gündür canım aşırı derecede karpuz istiyor!) Mado'ya sorduk, diğer meyvelerden oluşan meyve tabağı olduğunu söylediler, şölye bir diyalog yaşandı:

ben: olduuu teşekkürler diyip tam gidiyorken, cevval garson:
efendim siz oturun ben size bulurum, dedi.

daha fazla dolaşmak istemediğim için oturduk.. Neyse efendim, garson elinde Carefour poşeti, içinde bütün bir karpuz çıkageldi :)
garson: Yanında başka meyve ister misiniz?
ben: (tabi buldum ya, biraz daha yüzsüz davranıp) ya çok tuhaf olacak ama, bana yanında biraz peynir getirir misiniz?
garson: (anladı tabi burada bir eksiklik olduğunu:)) ekmek de ister misiniz?
ben: ahhihihihih ayy çok güzel olur :)

Karpuz tabağım, yanında beyaz peynir ve ekmekle geldi, ve benim için bir yıl sonra en güzel zaman dilimi başlamış oldu :) karpuz, peynir ve ekmeğe asla hayır diyemem!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder