İzleyiciler

Hürriyet Gündem

13 Kasım 2013 Çarşamba

bu aralar...

 İki önceki postta bahsettiğim "ta daaammm, evlilik çanları kimin için çalıyor?" havasında anneciğimin naftalin kokulu el emeği göz nurlarına dadanıyorum...




 Antalya'ya hoş gelmiş sefa gelmiş "Meşhur Yaşar Usta'nın Dondurmaları" na gömülerek mutluluktan sarhoş oluyorum... :)




 Yeni popiklerimle aşk yaşıyorum! :)
 "Ahh tekrar tatile gitsem..." diye iç çekiyorum...
 Mezun olmama beş kala güzelim Beytepe'ye açılan Caribou Cafe'yi ve can arkadaşlarımı çooook özlüyorum...
 Ve yine "tatiiiiiilll..." diye iç çekiyorum...    (Çanakkale/Yalova Restaurant)
 çocukça hayaller kuruyorum... hep kuruyorum...
 sevgili hediyeleriyle uyanıyorum...
 Bu hafta sonu tekrar Kır Kahvesi'ne mi gitsek acaba diye plan yapıyorum...

 Yeni gözlüklerim ve Rossmann'ın efsane kalemliği ile bakışıyorum... (not: masamın şu anki halet-i ruhiyesi:))
ve ve ve... Ankaralı Turgut abimiz "Kalitede aaaa 101" derken ne demek istemiş artık anlıyorum! Bu lolipoplar bi harika! Üstünde yazdığı o iddialı cümleyi cidden hak ediyor: Original Gourmet!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder