İzleyiciler

Hürriyet Gündem

16 Kasım 2013 Cumartesi

insanlık halleri

Çamaşır makinesi tam da şimdi durdu, kaç devirdir dönen çamaşırlar sabırla birinin onları o koca delikten çıkarıp sere serpe kurumaya bırakmasını bekliyorlar. 

Yarın çalışmayacak olmanın verdiği tarifsiz mutluluk bugünden tesiri altına almış birini, geceden başlamış temizliğe, giysi dolabı yine düzenlenmiş, tüm kitaplıktaki kitaplar tek tek indirilip tozları alınmış, tüm pencereler açılmış, Kasım soğuğunun içeri girmesine izin verilmiş bir müddet.

Arka fonda Candan Erçetin "Yalnızlık kalbimin ilelebet sahibi..." derken benim aklıma yine MFÖ'den "Yalnızlık ömüüüüüüür booyuuuuu..." geliyor.

O mutluluk bir kaç saniyeliğine gidip, "ulan ölücez be.." diye gereksiz bir gerçekliğin içine giriyor, sonra yine çamaşırlar, eyvah!

p.s. fotoğrafsız post sıkıcı di mi? E o zaman ben bir iki bişey aldım, bi de onları çok sevdiğim şey olan kolajladım, bişeyler yaptım işte, bi bakıverin :)
İyi geceler, mutlu hafta sonları! 








tüm bu güzellikleri karşıma çıkaran Koton ve DeFacto'ya minnettarım bu arada ;) hem de bu kadar indirime girmişken pek bi güzel oluyorsunuz cağnlarım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder